Onderstaande deelnemer schrijft zich in voor het middagsymposium ‘Kruip eens in de huid van een leerling’. Iedere deelnemer aan dit middagsymposium wordt gevraagd om vooraf een keuze uit deze twaalf workshops te maken. Dit in verband met een adequate indeling van de workshops. Twee weken voor het symposium ontvangt iedereen een bevestiging van de workshopkeuze, of bij overinschrijving, de reserve workshop.
Workshopkeuze 1: [Maak uw keuze] 03: Spelen met status (Ruud Wessels, Bram Wildeman) 05: Thuiswerkvrij onderwijs (Jan Schoemaker en Metta Troost) 06: Faalangsttraining en training Sociale Vaardigheden (Leonie van Doorn ea.) 11: Autisme in de klas (Erica Handofsky) 12: Leerlingen met dyslexie en dyscalculie (Jorgen van Remoortere ea.)
Reserve workshop 1: [Maak uw keuze] 03: Spelen met status (Ruud Wessels, Bram Wildeman) 05: Thuiswerkvrij onderwijs (Jan Schoemaker en Metta Troost) 06: Faalangsttraining en training Sociale Vaardigheden (Leonie van Doorn ea.) 11: Autisme in de klas (Erica Handofsky) 12: Leerlingen met dyslexie en dyscalculie (Jorgen van Remoortere ea.)